gry planszowe strategiczne > Halo wieża (edycja polska)
GRY STRATEGICZNE
logo przedmiotu Halo wieża (edycja polska)

Halo wieża (edycja polska)

Czy leci z nami pilot?

cena:

109.90 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: 2
wiek: od 12 lat
czas gry: ok. 15 min.

wydawca: Lucky Duck Games (2024)
projektant: Luc Rémond

wersja językowa: polska

pasujące koszulki: 58x88 (6 szt.)

Opis


Halo wieża to innowacyjna gra kooperacyjna dla dwóch osób, w której gracze wcielają się w rolę pilotów samolotu pasażerskiego. Waszym zadaniem będzie wspólne, bezpieczne lądowanie maszyny.

Gra pozwala na doświadczenie autentycznych emocji z kokpitu i oferuje 11 portów lotniczych oraz 21 scenariuszy lądowania inspirowanych realnymi warunkami atmosferycznymi, takimi jak wiatr czy oblodzenie. Każde lotnisko prezentuje unikalne wyzwania, które wymagają zgrania i współpracy.

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2024-09-25 Czy leci z nami pilot? autor: anitroche

Bardzo fajna dwuosobówka, która uwaga - ma fanowski wariant solo, który też jest bardzo ciekawy. W grze jest mnóstwo klimatu i tematu, a gra jest o lądowaniu samolotem na różnych lotniskach świata. W zależności od miejsca, gdzie lądujemy, mamu różne warunki atmosferyczne, różne "zatłoczenie" powietrza, czy też może z nami lecieć praktykant, którego trzeba wyszkolić, czy możemy mieć wyciek paliwa. Daje to mnóstwo możliwości na dodatkowe scenariusze, również fanowskie. Gra ma jeden mankament klimatyczny. Gracze wcielają się w dwóch pilotów samolotu i w grze bie mogą przez większość czasu ze sobą rozmawiać, co klimatycznie jest bez sensu :D. Poza tym jednak gra jest świetna, choć losowość, kości od których zależy jakie akcje możemy wykonać, może dać w kość, więc osobom uczulonym na kości nie polecam.
dodano: 2024-09-03 zaskakująco dobra zabawa autor: framz

Nie jestem wielkim miłośnikiem gier kooperacyjnych, często niestety wygląda to tak, że jeden gracz przejmuje inicjatywę i wymyśla za wszystkich co robić. Halo Wieża (a w zasadzie jeszcze jako Sky Team) kusił mnie za to tematem i wyglądem.
Po pierwszej rozgrywce wszelkie wątpliwości co do gry kooperacyjnej zniknęły. Tu nie ma miejsca na gracza alfa - każdy z graczy jest odpowiedzialny a swoją działkę, ale co ważniejsze - od momentu rzutu kośćmi nie można się porozumiewać. Gracze też nie widzą swoich kości, więc nie mogą wpływać na swoje akcje nawzajem. Trzeba przewidzieć co się stanie jeśli użyję tej kości tu itp.
W pudełku znajdziemy sporo scenariuszy, oznaczonych kolorami według ich trudności. Zielone są banalne i służą poznaniu gry i niektórych modułów (których jest całkiem sporo), pomarańczowe korzystają z tego doświadczenia stawiając coraz to większe wyzwania. Przy scenariuszach czerwonych i czarnych trzeba się już napocić. Bardzo fajnie oddaje to poczucie szkolenia pilotów, gdzie pewne rzeczy muszą wykonywać automatycznie, wiedzą co trzeba zrobić, a jednocześnie radzić sobie z nieprzewidzianymi sytuacjami (jak wynik rzutu kośćmi). W tych trudniejszych misjach dobra współpraca jest kluczowa i daje poczucie działania w zespole. Polecam i lecę dalej!
dodano: 2024-08-21 Super gra dla 2 osób!!! autor: chester_83

Mega gra dla 2 osób. Zasady do wytłumaczenia w kilka minut i od razu można grać i świetnie się bawić.
dodano: 2024-07-01 Gra z ukrytą komunikacją autor: MrHyde

Bardzo fajny tytuł dla 2 osób. Po pierwszej fazie narady rzucacie kostkami i umieszczacie je na planszy by sterować samolotem. Podobnymi wartościami musicie utrzymać samolot w poprawnym położeniu, wyższymi wartościami na silniku możecie przyśpieszyć, niższymi zwolnić, by dostosować się do prędkości opadania, stopniowo otwieracie podwozie i klapy, usuwacie samoloty z podejścia, czy zaciąganie hamulce. Wszystko to bez rozmowy, komunikuje się się wyłącznie po zakończonej fazie, ale i... kośćmi, gdzie próbujecie wywnioskować co powinien który pilot ogarnąć, jakie kości będą mu potrzebne, a w czym na nie pomoże. Ta niepewność buduje emocje i pewną presję, by wylądować na czas (inaczej przegrywacie). Do tego tryba kampanii na ponad 20 scenariuszy, gdzie dojdą nowe mechaniki i nowe pola potrzebujace opieki, ale też jako doświadczony Sky-Team zyskacie nowe umiejętności. Prosta do wytłumaczenia i zajmuje 20 minut - bardzo fajny filler-ek, do którego chce się wracać.