gry planszowe strategiczne > Diuna: Imperium - Powstanie (edycja polska) + karta promocyjna
GRY STRATEGICZNE
logo przedmiotu Diuna: Imperium - Powstanie (edycja polska) + karta promocyjna

Diuna: Imperium - Powstanie (edycja polska) + karta promocyjna

Samodzielny spin-off do gry Diuna: Imperium.

cena:

279.90 224.90 PLN
(najniższa cena z 30 dni: 224.9)
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 1 do 6
wiek: od 14 lat
czas gry: od 60 do 120 min.

wydawca: Lucky Duck Games (2024)

wersja językowa: polska

pasujące koszulki: 1015x153mm (9 szt.) mini euro (65 szt.) standard ccg (194 szt.)

Opis


Po zdradzeniu i zniszczeniu rodu Atrydów Imperator ponownie przekazał Harkonnenom kontrolę nad Arrakis. Jednak wśród Fremenów posłuch zyskał tajemniczy wojownik o imieniu Muad'Dib, który zagraża teraz knowaniom Imperatora oraz jego sojuszników. Żaden ród i żadna frakcja nie mogą pozostać obojętnymi, gdy przepływ przyprawy jest zagrożony wojną totalną. Jednak na każdą potęgę można wywrzeć wpływ... albo ją zdradzić.

Powstanie to niezależna kontynuacja Diuny: Imperium, która rozwija mechaniki budowania talii i rozmieszczania sił na planszy znane z pierwowzoru. W dalszym ciągu musisz dążyć do zwycięstwa, zachowując równowagę między potęgą wojskową a politycznymi intrygami. Tym razem jednak masz do dyspozycji nowe narzędzia. Wykorzystaj szpiegów do realizacji swoich planów oraz kontrakty do poszerzenia zasobów. A może wolisz zbadać ścieżki Fremenów i ruszyć do bitwy na potężnych czerwiach pustyni? Wybór należy do Ciebie. Imperium czeka!

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2024-10-07 Lepsza wersja tej samej gry autor: Janusz Smoła

Diuna: Imperium - Powstanie to samodzielna gra rozwijająca pomysł znany z standardowej Diuny: Imperium. Podobnie jak oryginał, gra łączy elementy budowania talii i rozmieszczania agentów na planszy, jednak wprowadza kilka nowych mechanik, które dodają świeżości rozgrywce. Nowością są między innymi szpiedzy, którzy mogą przekształcić przebieg gry, dając dodatkowe możliwości strategiczne. Pojawiają się także nowe postacie i opcje, jak potężne czerwie, które wnoszą sporo dynamiki do konfliktów, choć ich użycie wymaga odpowiedniego przygotowania.

Wszystkie elementy w tej grze wydają się być usprawnione, w szczególności jeżeli chodzi o balans między kartami oraz dostępnymi polami na planszy. Co ciekawe, istniejące już dodatki da się połączyć z Powstaniem (za wyjątkiem kilku elementów).

"Minusem" jest niestety to, że gra jest mimo wszystko dość podobna do poprzedniej części, a co za tym idzie, niektórzy mogą czuć, że jest tutaj niewystarczająco dużo nowości by uzasadnić zakup tej gry.
dodano: 2024-06-11 Diuna Imperium 2.0? autor: rhoman

Diuna: Imperium - Powstanie - pomimo zawarcia w nazwie "Diuna: Imperium" nie jest dodatkiem do tej gry!
Jest to osobna podstawka, kompatybilna z dodatkami do Diuny, ale nie kompatybilna z samą podstwką.
Czemu tak? Twórcy stwierdzili, że są w podstawce rzeczy które chcieliby poprawić a nie są w stanie wprowadzić ich do obecnej podstawki.
Z jednej strony jest to fajny ruch, z drugiej strony, teraz mam dwie podstawki :P

Powstanie faktycznie wprowadza bardzo fajne zmiany, powoduje że gra jest jeszcze ciaśniejsza a przy tym bardziej dynamiczna.
Dostajemy możliwość kontrolowania/przywoływania czerwi oraz wprowadza synergię dla kart Imperatora oraz Gildii której moim zdaniem bardzo brakowało w pierwszej podstawce.

Niestety w żaden sposób nie naprawia problemu z brakiem "ruchu" na rynku kart w momencie kiedy zapcha się on tanimi kartami których nikt nie chce, a szkoda, bo mi osobiście to bardzo przeszkadza.

Podsumowując: jeżeli ktoś lubi Diune Imperium, Powstanie spodoba mu się co najmniej tak samo, jeżeli jej nie lubi, Powstanie w żaden sposób tego nie zmieni.