gry planszowe strategiczne > Wojna w Krainie Czarów (edycja polska)
GRY STRATEGICZNE
logo przedmiotu Wojna w Krainie Czarów (edycja polska)

Wojna w Krainie Czarów (edycja polska)

W Wojnie w Krainie Czarów każdy gracz wciela się w rolę słynnego mieszkańca Krainy Czarów i staje na czele jednej z frakcji, aby naprawić krzywdy, które zostały wyrządzone Krainie.

cena:

359.90 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 5
wiek: od 14 lat
czas gry: od 60 do 150 min.

wydawca: Galakta (2024)
nr katalogowy: PL-WW01
projektant: Ian Moss , Tim Eisner , Ben Eisner

wersja językowa: polska


Opis w serwisie BGG

Opis


Gdzie niegdyś królowały żarty i frywolność, teraz rządzi tylko złość. Herbatki są całkowicie normalne, Królowa Kier mówi szeptem, Dżabbersmok uciekł z wiersza, a gdy Alicja wraca do Krainy Czarów, nie czuje już w niej magii. Każdy lider chwyta za broń, aby przywrócić ukochanej Krainie dawną świetność. Niektórzy walczą dla pysznej herbatki, drudzy dla samej walki, jeszcze inni pragną pozbyć się kilku głów. Jest też ktoś, kto pragnie jedynie, by Kraina Czarów na nowo zatraciła wszelką logikę.

W Wojnie w Krainie Czarów każdy gracz wciela się w rolę słynnego mieszkańca Krainy Czarów i staje na czele jednej z frakcji, aby naprawić krzywdy, które zostały wyrządzone Krainie. Gra trwa 3 rundy (I, II i III). Każda runda składa się z fazy herbatki, w której gracze będą zjednywali sobie przychylność mieszkańców i sprzymierzeńców, a także fazy wojny, w której będą walczyć w różnych terytoriach!

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2024-03-25 Good but The Quacks of Quedlinburg is still better autor: Maryna Driuchkova

Super fun bag-building area control game that is a tad bit long. Have only played at four players but has worked well every time. Beautiful production, especially with the deluxe chips. The game has a lot to love as well. The open drafting is very exciting and fun, and the conflict part of the game is also great. Kind of like a mix between Quacks and Blood Rage. For some reason this game really reminds me of those two games. And also, the Wonderlarians are a great addition to the game and makes the game even more exciting. However, I do have some problems with the game. The biggest of problem I have with this game is that there are just too many things and mechanics. It has quests, and castles, and special abilities you can unlock, forge chips, leader strength, etc... There's just too much stuff. And none of these things are necessarily bad, it's just that it is hard to teach. The game itself is not that hard to play. It's honestly comparable to something like Blood Rage which is still quite simple. But it takes double the time or more to teach Wonderland's War, for a similar experience. It is also a beast to set up and to tear down. Still, a game that is very fun to play. In my group, I am notoriously terrible at this game, but it's still a blast.