GRY STRATEGICZNE
Eko
Niech pochłoną Cię żywioły!
cena:
89.90 PLNwysyłamy w: niedostępny
Podstawowe informacje:
liczba graczy: od 2 do 4
wiek: od 10 lat
czas gry: ok. 45 min.
wydawca: Fox Games
kod kreskowy: 5907078169439
projektant: Henri Kermarrec
wersja językowa: polska
Opis
Na owianej tajemnicą pustyni Eko, do życia budzą się targane wiatrem piasek i skały. Formują się w służebne zastępy czekając na rozkaz. Zapętlone w tryby czasu armie niestrudzonych wojowników od niepamiętnych czasów stają naprzeciw siebie… bez końca.
Zbuduj swoje imperium, i dowodząc jedną z armii, zdobądź władzę nad przeciwnikami… w świecie, w którym nikt nigdy nie usłyszy o Tobie ani o Twoim zwycięstwie. Na przeklętej pustyni, na którą cesarz Eko rzucił okrutny czar.
Eko to oryginalna gra planszowa, w którą zagrasz ze znajomymi, rodziną i przyjaciółmi, bez względu na ich wiek, czy doświadczenie. Łączy ona ze sobą finezję gry logicznej i piękną oprawę graficzną. Intuicyjne zasady oraz głębia rozgrywki sprawiają, iż wielokrotnie będziecie po nią sięgać. Połącz spryt i logiczne myślenie. Przechytrz przeciwnika, analizuj jego ruchy, zaskocz go, gdy najmniej się tego spodziewa i zostań niepodzielnym władcą pustyni... zanim wszystko zacznie się od nowa i trwać będzie bez końca, po wsze czasy.
Recenzje naszych klientów:
zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną
dodano: 2021-10-19
Nie jest zła, ale są lepsze gry.
autor:
Jakub Seelau
Eko pomimo bycia grą dla 2-4 graczy, tak naprawdę jest stworzona dla 3-4. Gra w dwie osoby jest nudna i przewidywalna. Pewno trybów rozgrywki, za które akurat bardzo szanuję, tego nie polepsza. W 3-4 osoby bawiliśmy się dobrze, ale po rozegraniu kilku gier (chyba 5) już nie za bardzo mamy ochotę siadać do tej gry.
Na mojej półce stoją po prostu ciekawsze pozycje. Wspomniane tryby, czy w sumie bardziej modyfikatory w postaci np.: teleportu, czy pól, na których wszyscy dostają obrażenia, faktycznie pomagają rozwiać nudę i chciałbym, żeby więcej gier robiło coś takiego, ale nie łatają one podstawowych problemów z rozgrywką.
Gra pomimo swojej modularności, czyli teoretycznie za każdym razem gramy na innej mapie, i tak gra się tak samo. Otwarcia wyglądają tak samo, nasze cele ciągle są takie same. To jak dawanie człowiekowi wyboru dialogu w grze komputerowej, tylko po to, by okazało się, że prowadzi to do praktycznie tego samego rezultatu, bo jedyne co się zmienia, to kilka linijek dialogu.
Nie chcę tej gry w pełni skreślać, może komuś podejdzie, ale nie trzymałbym jej na zakupowej liście priorytetów.





Eko pomimo bycia grą dla 2-4 graczy, tak naprawdę jest stworzona dla 3-4. Gra w dwie osoby jest nudna i przewidywalna. Pewno trybów rozgrywki, za które akurat bardzo szanuję, tego nie polepsza. W 3-4 osoby bawiliśmy się dobrze, ale po rozegraniu kilku gier (chyba 5) już nie za bardzo mamy ochotę siadać do tej gry.
Na mojej półce stoją po prostu ciekawsze pozycje. Wspomniane tryby, czy w sumie bardziej modyfikatory w postaci np.: teleportu, czy pól, na których wszyscy dostają obrażenia, faktycznie pomagają rozwiać nudę i chciałbym, żeby więcej gier robiło coś takiego, ale nie łatają one podstawowych problemów z rozgrywką.
Gra pomimo swojej modularności, czyli teoretycznie za każdym razem gramy na innej mapie, i tak gra się tak samo. Otwarcia wyglądają tak samo, nasze cele ciągle są takie same. To jak dawanie człowiekowi wyboru dialogu w grze komputerowej, tylko po to, by okazało się, że prowadzi to do praktycznie tego samego rezultatu, bo jedyne co się zmienia, to kilka linijek dialogu.
Nie chcę tej gry w pełni skreślać, może komuś podejdzie, ale nie trzymałbym jej na zakupowej liście priorytetów.
Gram głównie z 7 latką i tu gra spełnia swe oczekiwania. Łatwe zasady, troche kombinowania i delikatne podkładanie się daje satysfakcję. Nie widzę za bardzo mozliwości polecenia tej gry ogranym osobą bo jest po prostu nudna i przewidywalna. Do gry z dzieckiem jak najbardziej