GRY PRZYGODOWE
Kroniki Zbrodni: Noir (edycja polska)
Zostań detektywem w mrocznym Los Angeles lat '50.
Podstawowe informacje:
liczba graczy: od 1 do 4
wiek: od 12 lat
czas gry: od 60 do 90 min.
wydawca: Lucky Duck Games Polska
nr katalogowy: LKYCCL-R02-PL
kod kreskowy: 0691835192536
projektant: David Cicurel , Stephane Anquetil
wersja językowa: polska
Opis
Jesteś prywatnym detektywem w mrocznym świecie Noir. To wszystko zmienia - nie masz już do dyspozycji policyjnych specjalistów, możesz za to stosować inne metody działania. Włamanie, wymuszenie czy łapówka mogą być równie skuteczne, ale bądź ostrożny - wszystko może się wydarzyć.
Informacje dot. bezpieczeństwa
Posiada logo CE. Istnieje ryzyko zadławienia się małymi elementami. Niedozwolone dla dzieci poniżej 3 lat.
Recenzje naszych klientów:
zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną
dodano: 2019-06-08
Noir to świetny dodatek do bardzo dobrej gry.
autor:
Sebastian Adamiak
Noir to świetny dodatek do bardzo dobrej gry. Nie dość, że mamy więcej tego samego – każdy fan Kronik Zbrodni powinien być zachwycony – to przeniesienie tego w klimat Ameryki lat pięćdziesiątych daje nam nowe możliwości. Pozbycie się świętoszkowatego oficera policji wraz z jego ekipą specjalistów i zastąpienie ich płatnym detektywem, który nie boi się dać rozmówcy po twarzy, przekupić innego i włamać się na miejsce zbrodni – jest to dla mnie niesamowity powiew świeżości w gatunku. Nie dość, że daje nam to większe pole do działania, to potrafi wywołać salwy śmiechu przy stole. Tak, wiem, to nieetyczne, ale pamiętajmy, że to gra i nikt z nas w prawdziwym życiu nie chodzi z łomem w garści. Dla nas historia Sama Spadera definitywnie się zakończyła, ale liczę, że nowe scenariusze w mechanice Noir jeszcze zobaczę. To jest dokładnie taki dodatek, jakiego potrzebowałem.





Noir to świetny dodatek do bardzo dobrej gry. Nie dość, że mamy więcej tego samego – każdy fan Kronik Zbrodni powinien być zachwycony – to przeniesienie tego w klimat Ameryki lat pięćdziesiątych daje nam nowe możliwości. Pozbycie się świętoszkowatego oficera policji wraz z jego ekipą specjalistów i zastąpienie ich płatnym detektywem, który nie boi się dać rozmówcy po twarzy, przekupić innego i włamać się na miejsce zbrodni – jest to dla mnie niesamowity powiew świeżości w gatunku. Nie dość, że daje nam to większe pole do działania, to potrafi wywołać salwy śmiechu przy stole. Tak, wiem, to nieetyczne, ale pamiętajmy, że to gra i nikt z nas w prawdziwym życiu nie chodzi z łomem w garści. Dla nas historia Sama Spadera definitywnie się zakończyła, ale liczę, że nowe scenariusze w mechanice Noir jeszcze zobaczę. To jest dokładnie taki dodatek, jakiego potrzebowałem.
Dodatek do Kronik Zbrodni Noir przenosi nas w lata 60. Wcielamy się w prywatnego detektywa, który działa na granicy prawa. Tracimy naszych doradców ale w zamian dostajemy możliwość przekupstwa, obserwacji podejrznych, zastraszenia czy włamania się. Daje to naprawde fajne możliwości i ciekawe wybory. Dodatek ten zawiera cztery nowe scenariusze. Wszystkie bardzo klimatyczne i ciekawe. Otrzymujemy również nowe przedmioty, nowych podejrzanych i nowe lokacje.
Według mnie dodatek Noir jest dużo lepszy od podstawki, dodatkowe mechaniki bardzo dużo dodają do rozgrywki. Sprawy są bardzo ciekawe i klimat naprawdę czuć. Uważam że jeżeli jesteś fanem Kronik Zbrodni ten dodatek to must have. Dla mnie rewelacja.