GRY PRZYGODOWE
Martwa Zima: Wojna Kolonii
Ludzie zamienili się w żywe trupy. My nazywamy się ocalałymi.
Zrobimy wszystko, by nimi pozostać.
cena:
139.90 125.90 PLN(najniższa cena z 30 dni: 125.9)
wysyłamy w: niedostępny
Podstawowe informacje:
liczba graczy: od 2 do 5
wiek: od 13 lat
czas gry: od 60 do 90 min.
wydawca: Cube (2018)
kod kreskowy: 5902768838688
projektant: Colby Dauch , Isaac Vega , Jonathan Gilmour , Timothy Meyer
wersja językowa: polska
Opis
Zombie nie są już waszym jedynym zmartwieniem! Niedaleko pojawiła się nowa kolonia. Jej członkowie panoszą się po waszym terenie. Konfrontacja jest tylko kwestią czasu ...
Martwa Zima: Wojna Kolonii to rozszerzenie zarówno do podstawowej Martwej Zimy, jak i Martwej Zimy: Długiej Nocy. Jeśli posiadacie jedynie
Jedną z tych dwóch gier, w tym pudełku znajdziecie nowe karty rozdroży, nowe postaci, przedmioty i zagrożenia, a także zupełnie
nowy tryb losowych przedmiotów. Jeśli jednak posiadacie obie gry,
to będziecie mogli cieszyć się dwoma dodatkowymi trybami, w tym niezwykle emocjonującym, epickim trybem wojny kolonii, który spowoduje, że kolejne rozgrywki wspominać będziecie jeszcze długo
po odejściu od stołu.
W Wojnie Kolonii czeka was walka o ziemię i surowce, wojna nerwów podczas zmagania się z upływającym czasem, a także mnóstwo emocji towarzyszących licznym walkom pomiędzy dwoma koloniami. Znajdują się tu także elementy potrzebne do zagrania w trybie Samotnego Wilka, w którym to jeden gracz nie zwiąże się z żadną kolonią, a będzie kierować się jedynie swoim własnym, tajemniczym interesem.
• zupełnie nowe elementy: 50 kart rozdroży, 15 postaci, 43 przedmioty, nowe karty celów, zagrożeń i wiele innych
• trzy nowe, epickie tryby gry: wojna kolonii, samotny wilk oraz losowe przedmioty
• mnóstwo emocji wynikających
z bezpośredniej rywalizacji między graczami
• niezwykle sprytny i efektywny system jednoczesnego wykonywania tur
• możliwość wykorzystania z jedną
z podstawek Martwej Zimy
• standardowo doskonałe ilustracje
Fernandy Suarez
• i wszystko inne co kochacie
w Martwej Zimie: klimat, emocje, poczucie zagrożenia itd.