GRY LOGICZNE
Hooop!
Żaby skaczą z liścia na liść
cena:
48.00 PLNwysyłamy w: niedostępny
Podstawowe informacje:
liczba graczy: od 2 do 4
wiek: od 7 lat
wydawca: Granna
projektant: Adam Kałuża
wersja językowa: polska
Opis
Jest to gra logiczna, prawie abstrakcyjna.
Żaby skaczą z liścia na liść. Starają się jak najszybciej zająć miejsca na liściach-domkach swoich przeciwników. Po każdym skoku znika kładka łącząca liście, pomiędzy którymi wykonany był skok. To zdecydowanie utrudnia skoki pozostałym żabom. Wygra gracz, który umieści wszystkie swoje żaby na liściach-domkach pozostałych graczy.
Hoop żaby! Hoop! Wesołej zabawy!
Recenzje naszych klientów:
zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną
dodano: 2010-03-19
niezwykle dorosła gra dla dzieci
autor:
ghostcatcher
Przyznam, iż grę nabyłam bez większego zapału, za to z dużą nadzieją.
Nie została ona zawiedziona.
Gra charakteryzuje się wyjątkowo prostymi, możliwymi do opanowania przez 2 minty zasadami. Umożliwia to zainteresowanie nawet bardzo młodych fascynatów gier planszowych. Dodatkowo solidnie wykonana plansza i żetony cieszą wzrok. Same żabki są czarujące, bardzo precyzyjnie wykonana, bez niedoróbek. Świetnie, ale co w takiej gierce może zainteresować dorosłego? W tym wypadku ocena produktu na podstawie opakowania może okazać się zwodnicza. Mimo banalnych zasad gra jest taktyczna, a jej poziom uzależniony jest od talentu strategicznego współgraczy. Daje mozliwośc rozegrania szybkiej relaksującej partyjki, jak i całkiem poważnej batalii. Zawodnicy maja możliwość wykonanai 2 rodzajów czynności: skok na sąsiadujący listek lub położenie kładki. Po każdym skoku kładkę łączącą oba liście usuwa się, przez co rozwagi wymaga wybór drogi do domku przeciwnika, który jest naszym celem. Zwycięża osoba, która najszybciej przemieści swoje stadko do baz wyjściowych konkurencji.
Nie spodziewałam się czerpania takiej przyjemności z gry pozornie dziecięcej. Mogę ją z czystym sumieniem polecic graczą bez względu na wiek. Jakośc wykonania bardzo wysoko, typowa dla wydawnictwa Granna.
No i element patriotyczny nie do lekceważenia;)





Przyznam, iż grę nabyłam bez większego zapału, za to z dużą nadzieją.
Nie została ona zawiedziona.
Gra charakteryzuje się wyjątkowo prostymi, możliwymi do opanowania przez 2 minty zasadami. Umożliwia to zainteresowanie nawet bardzo młodych fascynatów gier planszowych. Dodatkowo solidnie wykonana plansza i żetony cieszą wzrok. Same żabki są czarujące, bardzo precyzyjnie wykonana, bez niedoróbek. Świetnie, ale co w takiej gierce może zainteresować dorosłego? W tym wypadku ocena produktu na podstawie opakowania może okazać się zwodnicza. Mimo banalnych zasad gra jest taktyczna, a jej poziom uzależniony jest od talentu strategicznego współgraczy. Daje mozliwośc rozegrania szybkiej relaksującej partyjki, jak i całkiem poważnej batalii. Zawodnicy maja możliwość wykonanai 2 rodzajów czynności: skok na sąsiadujący listek lub położenie kładki. Po każdym skoku kładkę łączącą oba liście usuwa się, przez co rozwagi wymaga wybór drogi do domku przeciwnika, który jest naszym celem. Zwycięża osoba, która najszybciej przemieści swoje stadko do baz wyjściowych konkurencji.
Nie spodziewałam się czerpania takiej przyjemności z gry pozornie dziecięcej. Mogę ją z czystym sumieniem polecic graczą bez względu na wiek. Jakośc wykonania bardzo wysoko, typowa dla wydawnictwa Granna.
No i element patriotyczny nie do lekceważenia;)
dodano: 2008-11-01
przyjemnie, myślakowo i ładnie
autor:
Veridiana
Miałam przyjemność zagrać partyjkę z samym autorem i nawet nie dostać ostrego lania, więc recenzja tym bardziej będzie przychylna ;)
Hooop! to gra logiczna przypominająca starą dobrą Halmę, w którą być może graliście ze swoimi babciami (jak ja). Dysponujemy 3 żabkami (bardzo ładne figurki), które należy przeprowadzić z naszego liścia na liście przeciwników. w tym celu każemy żabkom skakać z liścia na liść i przy okazji spychać z nich inne żabki na liście sąsiednie.
zasady o tyle nie przystają do realiów, że żaby do skoku nie potrzebują kładek, nasze natomiast tak. na początku gry kładki łączą wszystkie liście tworząc swoistą sieć połączeń. każdy skok jak i wypchnięcie innych żabek powodują, że kładki znikają i możliwość następnego skoku między danymi dwoma liśćmi pojawia sie dopiero po dołożeniu w tym miejscu nowej kładki.
W zasadzie posiadamy dwie mozliwości ruchu: skok i właśnie odnowienie połączenia. mamy jednak dodatkowe 4 karty, które umożliwiają nam: skok desantowy (czyli z liścia na liść nie połączonych kładką), podwójny skok, dołożenie w jednym ruchu 2 kładek zamiast 1 oraz zdjęcie kładki. z każdej karty możemy skorzystać tylko raz.
Gra jest sprytna, tworząc odpowiednie układy w jednym ruchu można poruszyć kilka żabek, przy czym swoje zbliżyć do celu a cudze skutecznie od niego oddalić. Wykonanie też jest bardzo przyjemne dla oka, choć wbrew temu, co sugeruje okładka - w grze nie ma żabek żółtych ;)
Jedynym mankamentem mogą być kładki, gdyż wyślizgują się z palców. na to jest jednak rada - zapuszczać paznokcie!
Gra doskonale przypasuje miłośnikom wszelakich warcabo-podobnych gier. Interakcji jest sporo, spychanie żabek każe nam ostrożnie planować ruchy, a limit kart oszczędnie nimi dysponować. Fabuła dodatkowo uatrakcyjni zabawę, czego serdecznie życzę nowym Hooop-owiczom! :)





Miałam przyjemność zagrać partyjkę z samym autorem i nawet nie dostać ostrego lania, więc recenzja tym bardziej będzie przychylna ;)
Hooop! to gra logiczna przypominająca starą dobrą Halmę, w którą być może graliście ze swoimi babciami (jak ja). Dysponujemy 3 żabkami (bardzo ładne figurki), które należy przeprowadzić z naszego liścia na liście przeciwników. w tym celu każemy żabkom skakać z liścia na liść i przy okazji spychać z nich inne żabki na liście sąsiednie.
zasady o tyle nie przystają do realiów, że żaby do skoku nie potrzebują kładek, nasze natomiast tak. na początku gry kładki łączą wszystkie liście tworząc swoistą sieć połączeń. każdy skok jak i wypchnięcie innych żabek powodują, że kładki znikają i możliwość następnego skoku między danymi dwoma liśćmi pojawia sie dopiero po dołożeniu w tym miejscu nowej kładki.
W zasadzie posiadamy dwie mozliwości ruchu: skok i właśnie odnowienie połączenia. mamy jednak dodatkowe 4 karty, które umożliwiają nam: skok desantowy (czyli z liścia na liść nie połączonych kładką), podwójny skok, dołożenie w jednym ruchu 2 kładek zamiast 1 oraz zdjęcie kładki. z każdej karty możemy skorzystać tylko raz.
Gra jest sprytna, tworząc odpowiednie układy w jednym ruchu można poruszyć kilka żabek, przy czym swoje zbliżyć do celu a cudze skutecznie od niego oddalić. Wykonanie też jest bardzo przyjemne dla oka, choć wbrew temu, co sugeruje okładka - w grze nie ma żabek żółtych ;)
Jedynym mankamentem mogą być kładki, gdyż wyślizgują się z palców. na to jest jednak rada - zapuszczać paznokcie!
Gra doskonale przypasuje miłośnikom wszelakich warcabo-podobnych gier. Interakcji jest sporo, spychanie żabek każe nam ostrożnie planować ruchy, a limit kart oszczędnie nimi dysponować. Fabuła dodatkowo uatrakcyjni zabawę, czego serdecznie życzę nowym Hooop-owiczom! :)
Kupując tą grę trochę dałam się naciągnąć ale nie żałuję absolutnie i wszyscy są zadowoleni. na początku zasady trochę przytłaczające i skomplikowane jednak po pierwszej rozgrywce wszystko staje się łatwe.Gra uczy strategicznego myślenia i daje wiele radości grającym. Jej jedyny minus to to , że zbyt szybko się kończy. To jednak świadczy o tym, że warto w nią grać. Polecam każdemu PLANSZOMANIAKOWI zwłaszcza w wieku "małym".