GRY KARCIANE
Agent Hunter
Schwytaj wrogich Agentów zanim oni schwytają Ciebie!
cena:
35.00 PLNwysyłamy w: niedostępny
Podstawowe informacje:
liczba graczy: 2
wiek: od 12 lat
czas gry: ok. 15 min.
wydawca: Alderac Entertainment
nr katalogowy: AEG5361
kod kreskowy: 729220053619
projektant: Mike Elliott
wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska
Opis
Mroczny świat szpiegów i tajnych agencji wywiadowczych. Stale rosnące możliwości technik detekcji prowadzą do jeszcze bardziej imponujących metod oszustw.
Znajdowanie i eliminowanie pracowników wrogich agencji może być śmiertelną grą w kotka i myszkę, lub bardziej trafnie – w kotka i kotka...
Kryjówka i spryt są Twoimi największymi sojusznikami. Tylko agenci, którzy pozostaną ukryci w cieniu przeżyją to polowanie.
Zawartość:
- 20 kart agentów
- 2 karty referencji
- 10 znaczników lokalizacji
- Instrukcja
Recenzje naszych klientów:
zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną
dodano: 2015-02-19
MEMO na sterydach.
autor:
Yokes
Cenowo nie zachwyca, ale grywalnością już tak. To takie MEMO na sterydach. Gdzie pamięć krótkoterminowa dostaje zadyszki i trzeba naprawdę kodować, obserwować i zapamiętywać co dzieje się na stole. A do tego dochodzi jeszcze czynnik blefu. Super.
Wiekowy próg podejścia jest mocno zawyżony. Gramy w to z dziewięciolatkiem. Co więcej, dziewięciolatek potrafi w kilka minut wytłumaczyć reguły rówieśnikom i oni również grają bez problemów.
Graficznie gra wygląda świetnie: komiksowe grafiki oddają klimat "Zimnej Wojny".
Kompaktowe wydanie mieszczące się w plecaku.
Czas gry około 10 minut.
Możliwość blefu.
Pamięć krótkoterminowa 200% dopału.
Jakość kart na wysokim poziomie.
Standardowy rozmiar umożliwia zakoszulkowanie.
Jako filler lub gra do wzięcia na krótki wypada nadaje się doskonale.





Cenowo nie zachwyca, ale grywalnością już tak. To takie MEMO na sterydach. Gdzie pamięć krótkoterminowa dostaje zadyszki i trzeba naprawdę kodować, obserwować i zapamiętywać co dzieje się na stole. A do tego dochodzi jeszcze czynnik blefu. Super.
Wiekowy próg podejścia jest mocno zawyżony. Gramy w to z dziewięciolatkiem. Co więcej, dziewięciolatek potrafi w kilka minut wytłumaczyć reguły rówieśnikom i oni również grają bez problemów.
Graficznie gra wygląda świetnie: komiksowe grafiki oddają klimat "Zimnej Wojny".
Kompaktowe wydanie mieszczące się w plecaku.
Czas gry około 10 minut.
Możliwość blefu.
Pamięć krótkoterminowa 200% dopału.
Jakość kart na wysokim poziomie.
Standardowy rozmiar umożliwia zakoszulkowanie.
Jako filler lub gra do wzięcia na krótki wypada nadaje się doskonale.
dodano: 2015-02-01
świetna dedukcja
autor:
Michał Caban
Agent Hunter jest maleńką i szalenie krótką gierką (no chyba, że ktoś nawet najprostszy ruch musi analizować "godzinami") dla dwóch graczy. Absolutną podstawą tej gry jest dedukcja i skuteczne planowanie swoich ruchów, czyli jak uzyskać jak najwięcej informacji przy jednoczesnym przekazaniu ich jak najmniej. Na początku wybieramy nasze 3 safehouse'y, czyli bazy, następnie możemy zagrać kartę w bazę przeciwnika i on informuje czy trafiliśmy czy jego karta jest niższa czy wyższa, i tak uderzamy aż trafimy. Druga rzecz którą można zrobić to zamiast atakować kartą z ręki atakujemy kartą z naszej bazy, jeśli się uda to wystawiamy nową bazę, jeśli nie to tracimy własną. I ostatni ruch to w momencie gdy rywal już dokładnie wie jaki numer ma nasza baza, możemy ową bazę wziąć na rękę i wystawić nową, nawet tą samą, przy czym na taką bazę dajemy znacznik warty na końcu gry 1 punkt. Gra kończy się gdy jedna z osób straci wszystkie bazy i podlicza się punkty: 1 za każdą zdobytą bazę i znacznik. Gra się szybko, średnio 5-10 minut. Świetny tytuł, gdy czeka się na przyjście innych graczy lub gdy się już odpadło razem z innym graczem a przyjdzie nam czekać na wynik tej innej gry z 10 minut. Rozłożenie gry zajmuje kilka sekund, za to przyjemność z dobrej dedukcji i stwierdzenie "dobra, to na pewno jest 5" jest bezcenne. Czas rozgrywki sprawia, iż łatwo o rewanż i to najczęściej niejeden. Losowość owszem występuje, ale dobrą dedukcją można nadgonić wynik i mimo wczesnych problemów osiągnąć sukces. Polecam, bo za niską cenę otrzymujemy tytuł, w którym jest masa gry a każda rozgrywka jest niepowtarzalna (co sporo mówi jak na te 20 kart i 10 znaczników). Dla fanów serii z Mr. Jackiem i innych detektywistycznych/dedukcyjnych gier, pozycja obowiązkowa.





Agent Hunter jest maleńką i szalenie krótką gierką (no chyba, że ktoś nawet najprostszy ruch musi analizować "godzinami") dla dwóch graczy. Absolutną podstawą tej gry jest dedukcja i skuteczne planowanie swoich ruchów, czyli jak uzyskać jak najwięcej informacji przy jednoczesnym przekazaniu ich jak najmniej. Na początku wybieramy nasze 3 safehouse'y, czyli bazy, następnie możemy zagrać kartę w bazę przeciwnika i on informuje czy trafiliśmy czy jego karta jest niższa czy wyższa, i tak uderzamy aż trafimy. Druga rzecz którą można zrobić to zamiast atakować kartą z ręki atakujemy kartą z naszej bazy, jeśli się uda to wystawiamy nową bazę, jeśli nie to tracimy własną. I ostatni ruch to w momencie gdy rywal już dokładnie wie jaki numer ma nasza baza, możemy ową bazę wziąć na rękę i wystawić nową, nawet tą samą, przy czym na taką bazę dajemy znacznik warty na końcu gry 1 punkt. Gra kończy się gdy jedna z osób straci wszystkie bazy i podlicza się punkty: 1 za każdą zdobytą bazę i znacznik. Gra się szybko, średnio 5-10 minut. Świetny tytuł, gdy czeka się na przyjście innych graczy lub gdy się już odpadło razem z innym graczem a przyjdzie nam czekać na wynik tej innej gry z 10 minut. Rozłożenie gry zajmuje kilka sekund, za to przyjemność z dobrej dedukcji i stwierdzenie "dobra, to na pewno jest 5" jest bezcenne. Czas rozgrywki sprawia, iż łatwo o rewanż i to najczęściej niejeden. Losowość owszem występuje, ale dobrą dedukcją można nadgonić wynik i mimo wczesnych problemów osiągnąć sukces. Polecam, bo za niską cenę otrzymujemy tytuł, w którym jest masa gry a każda rozgrywka jest niepowtarzalna (co sporo mówi jak na te 20 kart i 10 znaczników). Dla fanów serii z Mr. Jackiem i innych detektywistycznych/dedukcyjnych gier, pozycja obowiązkowa.
Swietna, bardzo krotka gra w liczenie/zapamietywanie kart. Plusy:
+ proste zasady
+ mozna grac wszedzie
+ gra zajmuje 5-7min, od razu mozna zagrac rewanz albo i trzy :)
+ jest tutaj troszke decyzji, sporo push your luck
Minusy:
- dosyc losowa, ale w malutkiej grze na 5 min to nie jest jakis straszny grzech