GRY KARCIANE
Home Sweet Home
Polowanie na kraby i ośmiornice
cena:
34.00 PLNwysyłamy w: niedostępny
Podstawowe informacje:
liczba graczy: od 2 do 4
wiek: od 8 lat
czas gry: od 10 do 20 min.
wydawca: Gigamic
wersja językowa: polska
Opis
Każdemu graczowi rozdaje się po pięć kart dzwonów nurkowych, ponumerowanych od 1 do 5. Należy potasować karty stworzeń morskich i rozdać każdemu graczowi po 4. Rozdane karty gracze trzymają
w ręce, a pozostałe karty układa się zakryte na stosie.
Po kolei gracze wykładają po jednej karcie z ręki, kładą ją odkrytą na środku stołu i wypowiadają łączną liczbę zwierząt, które znajdują się na stole (krabów i ośmiornic). Na koniec kolejki, gracze dobierają kartę ze stosu kart. Kiedy gracz powie 12 lub więcej, bierze karty ze stołu i umieszcza je
w swoich dzwonach nurkowych według podanej liczby na kartach. W każdym dzwonie nurkowym mogą znajdować się zwierzęta tylko jednego rodzaju. Ośmiornice i kraby nie cierpią się! Jeśli gracz weźmie kartę, ale ma już kartę z taką samą liczbą lecz z innym stworem morskim musi odrzucić obie karty!
Kiedy skończy się stos kart do dobierania, zarówno trwająca runda jak i gra zostają zakończone. Gracze sumują wszystkie zwierzęta na swoich kartach, które posiadają w dzwonach nurkowych. Zwycięzcą zostaje osoba z największą liczbą zwierząt morskich!
w ręce, a pozostałe karty układa się zakryte na stosie.
Po kolei gracze wykładają po jednej karcie z ręki, kładą ją odkrytą na środku stołu i wypowiadają łączną liczbę zwierząt, które znajdują się na stole (krabów i ośmiornic). Na koniec kolejki, gracze dobierają kartę ze stosu kart. Kiedy gracz powie 12 lub więcej, bierze karty ze stołu i umieszcza je
w swoich dzwonach nurkowych według podanej liczby na kartach. W każdym dzwonie nurkowym mogą znajdować się zwierzęta tylko jednego rodzaju. Ośmiornice i kraby nie cierpią się! Jeśli gracz weźmie kartę, ale ma już kartę z taką samą liczbą lecz z innym stworem morskim musi odrzucić obie karty!
Kiedy skończy się stos kart do dobierania, zarówno trwająca runda jak i gra zostają zakończone. Gracze sumują wszystkie zwierzęta na swoich kartach, które posiadają w dzwonach nurkowych. Zwycięzcą zostaje osoba z największą liczbą zwierząt morskich!
PUDEŁKO ZAWIERA:
- 30 kart ośmiornic
- 30 kart krabów
- 20 kart dzwonów nurkowych
- instrukcja