gry planszowe karciane > Pagan: Tajemnica Roanoke (edycja polska)
GRY KARCIANE
logo przedmiotu Pagan: Tajemnica Roanoke (edycja polska)

Pagan: Tajemnica Roanoke (edycja polska)

Rozbudowana gra blefu i strategii

cena:

164.90 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: 2
wiek: od 12 lat
czas gry: ok. 60 min.

wydawca: Lucky Duck Games Polska (2024)
kod kreskowy: 691835199535
projektant: Kasper Kjær Christiansen , Christiansen Kåre Storgaard

wersja językowa: polska

Opis


Pagan: Tajemnica Roanoke to asymetryczna, dedukcyjna gra karciana dla dwóch graczy. Istotą tej asymetrycznej gry jest starcie pomiędzy Wiedźmą a Łowcą Czarownic. Pudełko podstawowe zapewnia całkowicie regrywalną rozrywkę, natomiast seria dodatków pozwoli jeszcze bardziej rozszerzyć świat Pagana i prezentuje graczom zupełnie nowe możliwości.

Podczas gdy Wiedźma stara się przeprowadzić rytuał, Łowca czarownic próbuje ją wytropić i odkryć jej tożsamość. Każdy z graczy ma do dyspozycji modyfikowalną talię złożoną z 50 kart i wykorzystuje inne zasoby w celu pokonania drugiej strony. Zwycięstwo w tej walce dwóch sił będzie wymagać sięgnięcia po przeróżne strategie. Fikcyjna historia zaginionej kolonii Roanoke ożywa dzięki mrocznym grafikom autorstwa Maren Gutt.

Jak to wygląda ?


Informacje dot. bezpieczeństwa


Posiada logo CE. Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2025-03-29 Wiedźma łowcy wiedźmą autor: Darek Kuźma

Fascynująca gra w przeciąganie liny, osadzona w świecie sprzed kilkuset lat pełnym wiedźm, łowców, mocy nadprzyrodzonych i apolitycznego polowania na czarownice. Grający wiedźmą ma tak manipulować kartami i percepcją grającego Łowcą, by nie ujawnić swojej tożsamości i ugrać wystarczająco dużo żetonów, żeby przygotować potężny rytuał. W tym celu Wiedźma mąci, spowalnia, irytuje, blefuje, podrzuca fałszywe tropy. Grający Łowcą ma po prostu odkryć, który z mieszkańców kolonii jest Wiedźmą i pozbawić ją życia (przy czym może się pomylić - nie jest łatwo być manipulowanym Łowcą...). W tym celu atakuje, plądruje, nasyła, osacza, prowokuje, manipuluje. Dwóch graczy, każdy z asymetryczną talią kart i asymetrycznymi możliwościami - celem wykiwanie przeciwnika za pomocą sprytu, blefu, szczęścia i ogromnej negatywnej interakcji.

To naprawdę tylko i aż bardzo skomplikowana gra karciana w przeciąganie liny. Gra, w której popełniony błąd może kosztować nas rozgrywkę, ale jednocześnie stać się przypadkowym błogosławieństwem, bo jeżeli przeciwnik nie odczyta tego błędu dobrze, może sam siebie sprowadzić na manowce. Warto więc do samego końca zachowywać kamienną twarz i blefować, manipulować, atakować. To tylko i aż gra w zagrywanie kart, przy czym niemal zawsze liczy się kolejność zagrywania (zwłaszcza przy spostrzegawczym przeciwniku, który faktycznie śledzi każdy nasz ruch) i niemal zawsze brakuje zasobów i ruchów, żeby zrobić wszystko tak, jak byśmy chcieli. To jednak nade wszystko gra, która wymaga odpowiednich graczy - planszówkowiczów, którzy nie mają problemów z negatywną interakcją, przeszkadzaniem sobie, odbieraniem sobie żetonów, podkładaniem sobie nogi, prowadzeniem przeciwnika do skrajnej frustracji. Bo w "Pagan" zwycięzca może być tylko jeden, a cel uświęca środki, więc jeżeli nie jesteście przygotowani na pójście na noże, lepiej wybierzcie inny tytuł do grania.