GRY KARCIANE
Star Realms: Frontiers
Nowy dodatek, będący również osobną grą, do karcianki Star Realms.
cena:
79.90 PLNwysyłamy w: niedostępny
Podstawowe informacje:
liczba graczy: od 1 do 4
wiek: od 12 lat
czas gry: od 20 do 45 min.
wydawca: Wise Wizard Games (2018)
nr katalogowy: WWG021
kod kreskowy: 852613005480
projektant: Robert Dougherty , Darwin Kastle
wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska
Opis w serwisie BGG
Opis
Star Realms: Frontiers is a new standalone Star Realms game with an 80-card trade deck and new scorecards that's suitable for play with up to four players. It can be combined with Star Realms and/or Star Realms: Colony Wars.
About Star Realms
Star Realms is a fast-paced game of space battles that combines the fun of a deckbuilding game with the interactivity of Trading Card Game-style combat. As you play, you make use of Trade to acquire new Ships and Bases from the cards being turned face up in the Trade Row.
You use the Ships and Bases you acquire to either generate more Trade, or to generate Combat to attack your opponent and their Bases. When you reduce your opponent’s score (called Authority) to zero, you win! Battle your friends or team up to play cooperatively against the game!
Features
The default Star Realms: Frontiers box is listed with the following as its features:
Gameplay for 1-4 players
Solitaire and Cooperative mode
Plays on its own, or combined with any other Star Realms set.
An all-new 80-card trade deck featuring some new mechanics like the double ally ability which really rewards you for focusing on a single faction!
Starting decks for four players.
Four sets of new, easy-to-use score cards.
Plenty of Explorer cards.
Full color rulebook for two player PVP games, and awesome multiplayer formats like Free-For-All, Hunter, and Hydra!
A sturdy, attractive, 4" x 6" x 2" game box
Często kupowane razem z Star Realms: Frontiers:
Recenzje naszych klientów:
zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną
dodano: 2018-11-10
Świetna nowa odsłona klasycznej już gry
autor:
Mikołaj Witkowski
Jeśli ktoś nie grał w Star Realms jakimś sposobem - to bardzo szybki (~30min) deckbuilder, gdzie celem gry jest pokonanie przeciwnika, robimy to kupując karty należące do 4 frakcji, które tworzą kombosy, każda z frakcji ma jedną specjalną cechę (niszczenie kart z talii, odzyskiwanie "życia", odrzucanie kart z ręki przeciwnika, niszczenie kart z "marketu") co pozwala nam używać różnych strategii i podnosi regrywalność.
Pierwsze wydanie Star Realms było tylko dla 2 osób i miało bardzo złe pudełko nie mieszczące ani jednej dodatkowej karty. Tym razem mamy wystarczająco kart dla 4 graczy (choć dalej gra najlepiej działa dla 2 osób), normalne pudełko, w którym da się zmieści trochę więcej kart, duże karty pozwalające na grę w trybie solo/coop (gra sprawdza się zaskakująco dobrze w tej roli), nowe tryby rozgrywki dla wielu graczy i normalną instrukcję w kształcie książeczki (a nie jak w oryginalne format gazetowy). W dodatku mamy jedną nową zasadę, karty, które wymagają 2 innych kart tej samej frakcji by ich kombo zadziało, co zachęca do budowania bardziej wyspecjalizowanych talii.
Podsumowując - to bardzo dobry produkt by zacząć przygodę ze Star Realms, ale starzy fani gry też znajdą tu dużo ciekawych nowości.





Jeśli ktoś nie grał w Star Realms jakimś sposobem - to bardzo szybki (~30min) deckbuilder, gdzie celem gry jest pokonanie przeciwnika, robimy to kupując karty należące do 4 frakcji, które tworzą kombosy, każda z frakcji ma jedną specjalną cechę (niszczenie kart z talii, odzyskiwanie "życia", odrzucanie kart z ręki przeciwnika, niszczenie kart z "marketu") co pozwala nam używać różnych strategii i podnosi regrywalność.
Pierwsze wydanie Star Realms było tylko dla 2 osób i miało bardzo złe pudełko nie mieszczące ani jednej dodatkowej karty. Tym razem mamy wystarczająco kart dla 4 graczy (choć dalej gra najlepiej działa dla 2 osób), normalne pudełko, w którym da się zmieści trochę więcej kart, duże karty pozwalające na grę w trybie solo/coop (gra sprawdza się zaskakująco dobrze w tej roli), nowe tryby rozgrywki dla wielu graczy i normalną instrukcję w kształcie książeczki (a nie jak w oryginalne format gazetowy). W dodatku mamy jedną nową zasadę, karty, które wymagają 2 innych kart tej samej frakcji by ich kombo zadziało, co zachęca do budowania bardziej wyspecjalizowanych talii.
Podsumowując - to bardzo dobry produkt by zacząć przygodę ze Star Realms, ale starzy fani gry też znajdą tu dużo ciekawych nowości.
Frontiers to bez wątpienia najlepszy zestaw do grania w SR jaki do tej pory wydano. Od razu zawiera karty startowe dla 4 osób, choć bez wątpienia to wariant 2 osobowy jest najlepszy i stanowi o sile tej gry. Karty z Frontiers zawierają mechanikę podwójnego aliansu co pozwala na jeszcze fajniejsze combowanie kart. Rozgrywka jest dynamiczna, moim zdaniem karty są ciekawsze i lepiej zbalansowane niż w podstawce SR czy Colony Wars. Do tego zestawu doskonale pasują dodatki United oraz Command Decki, wtedy gra nabiera dodatkowych rumieńców. Ale nawet bez nich jest to jedno z najlepiej zainwestowanych w karciankę 75 złotych jakie może wydać fan deckbuildingu. Szczerze polecam, syndrom jeszcze jednej partii gwarantowany.