gry planszowe imprezowe > Listy z Zaświatów
GRY IMPREZOWE
logo przedmiotu Listy z Zaświatów

Listy z Zaświatów

Gra imprezowa dla miłośników gier słownych

cena:

69.90 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 4 do 8
wiek: od 13 lat
czas gry: ok. 15 min.

wydawca: Wydawnictwo Portal (2023)
kod kreskowy: 5902560387582

wersja językowa: polska

Opis


Drużyny mediów ścigają się, by odkryć sekretne hasło podpowiadane przez ich towarzysza - ducha. Na zmianę zadają duchowi pytania z puli dostępnych kart niewidocznej dla przeciwnej drużyny. Ale jest haczyk! Duchy zapisują tylko kilka pierwszych liter odpowiedzi - tylko tyle, by podpowiedzieć swoim, ale nie zdradzić zbyt wiele przeciwnikom.




Dwie drużyny

Gracze dzielą się na dwie konkurujące drużyny ścigające się w odgadnięcie haseł z kart.

Rola ducha

W każdej rundzie drużyny wybierają swoich reprezentantów - duchów, który odpowiadając na pytania drużyny, będą naprowadzać ich na hasło.

Pytania

Obie drużyny mogą dowiedzieć się więcej o haśle za pomocą pytań na kartach, jakie przekazują swoim duchom. Pytania są tajne dla przeciwnej drużyny.

Odpowiedzi

Duchy kolejno odpowiadają na pytania swoich drużyn z kart powoli, literka po literce, wypisując odpowiedź na kartce.

Cisza

Gdy drużyna już wie, jaką odpowiedź chciał napisać ich duch, przerywa mu. Lepiej, aby przeciwna drużyna nie domyśliła się o jaką podpowiedź chodzi i nie odgadła hasła jako pierwsza.

Odgadnięcie hasła

Gdy drużyna domyśla się o jakie hasło chodzi, powoli - literka po literce - zapisuje swoją odpowiedź. Jeśli są w błędzie, duch ich zatrzyma. Jeśli zgadną - wygrali.

Mnóstwo zabawy dla każdego

Dzięki prostym zasadom w parę chwil każdego nauczysz grać w Listy z Zaświatów. A ponad 100 pytań na kartach i 300 różnych haseł pozwoli na niekończącą się dobrą zabawę.

Nowa gra w imprezowym kanonie

Listy z Zaświatów znakomicie wpisuje się w kolekcję rozpoczętą przez Decrypto czy Tajemnicze Domostwo.



Zawartość:

Notatnik
100 karty Pytań
50 kart Obiektów
2 ołówki

Informacje dot. bezpieczeństwa


Posiada logo CE. To nie jest zabawka. Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 roku życia. Zawiera drobne elementy, które mogą zostać połknięte. Ryzyko zadławienia, uduszenia.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2024-08-07 Czytanie listów nie przechodzi do lamusa autor: Jan Falba

Jedna z najlepszych gier imprezowych w budowanie skojarzeń. Można grać już od 4 osób i mniejszy lub większy skład nie psuje jakości rozgrywki. Dwie osoby wcielają się w duchy, które starają się przekazać nam wskazówki na temat tego samego przedmiotu/rzeczy/zwierzęcia. Problemem stają się tylko drogi komunikacji. Bowiem pozostali gracze z zaświatami komunikować się mogą za pomocą kart z pytaniami, które częściej niż rzadziej trafiają w okolice poszukiwanego wyrazu jak kula w płot. Sęk w tym, że odpowiedzi widzą obie drużyny jednocześnie. Kto pierwszy rozwikła tajemnicę? Kiedy powstrzymać ducha od przekazania kolejnej litery odpowiedzi, a kiedy czekać, aż wyraz stanie się aż nazbyt oczywisty? Przekonajcie się sami!

PS. Dla tych, którzy obawiają się spiritualistycznego charakteru gry - jest on tutaj dość znikomy, ale w miejsce mrocznej atmosfery wchodzi naprawdę dobra zabawa :)