GRY RPG
Warhammer Age of Sigmar: Soulbound
Podręcznik podstawowy Warhammer Age of Sigmar RPG.
Produkt na zamówienie: realizacja pod warunkiem dostępności u dostawcy.
Podstawowe informacje:
wydawca: Cubicle 7 (2020)
nr katalogowy: CB72500
kod kreskowy: 9780857443496
wersja językowa: angielska
instrukcja: nie dotyczy
Opis
Explore the Mortal Realms in the first ever tabletop roleplaying game set in the world of Warhammer Age of Sigmar! You are Soulbound: heroes chosen by the gods to stand against the horrors that plague the Mortal Realms, tasked with preventing a new age of Chaos, Death, and Destruction. Forge your group from some of the most powerful heroes in the realms and face down roving bands of cannibals, legions of undead, and hordes of daemons in a desperate struggle for survival.
Recenzje naszych klientów:
zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną
dodano: 2021-11-11
Soulbound czyli nowy Warhammer bitewny w grze fabularnej
autor:
Teichan
Jeśli kojarzycie grę Age of Sigmar czyli nową odsłonę starego Warhammer Fantasy Battle i zastanawialiście się jakby wyglądał jako gra fabularna to jest odpowiedź. Soulbound pozwala nam wcielić się w postacie zamieszkujące te nieprzebyte krainy i stawić czoła niebezpieczeństwom oraz przygodzie w Mortal Realms.
Co go wyróżnia? Przede wszystkim setting czyli osadzenie całości w nowej odsłonie gry figurkowej. Daje to graczom jak i MG do dyspozycji sporo ciekawych i nietuzinkowych ras. Druga sprawa to zapewne tworzenie drużyny gdzie jej spójność czy konflikty wewnętrze popiera mechanika - gracze posiadają wspólne pule punktów szczęścia i ich brak zgody potrafi podnosić poziom zagrożenia. Zatem gra wspiera kooperację graczy na wielu poziomach. Sama mechanika też jest ciekawa i przypomina grę figurkową, bo rzucamy pulami kości k6 starając się nie tylko wyturlać sukcesy ale też ich odpowiednią ilość.
Sam podręcznik zawiera wszystko co niezbędne go gry w tym sporą ilość Talentów i Zdolności ku uciesze graczy.
Książka jest wydana bardzo starannie. Twarda oprawa, świetne grafiki i spora ilość stron zawierający naprawdę dużo informacji. Osobiście najbardziej podoba mi się, że są tutaj elementy łączące dwa światy grę fabularną i bitewną od opisów świata po elementy mechaniki czy starć.





Jeśli kojarzycie grę Age of Sigmar czyli nową odsłonę starego Warhammer Fantasy Battle i zastanawialiście się jakby wyglądał jako gra fabularna to jest odpowiedź. Soulbound pozwala nam wcielić się w postacie zamieszkujące te nieprzebyte krainy i stawić czoła niebezpieczeństwom oraz przygodzie w Mortal Realms.
Co go wyróżnia? Przede wszystkim setting czyli osadzenie całości w nowej odsłonie gry figurkowej. Daje to graczom jak i MG do dyspozycji sporo ciekawych i nietuzinkowych ras. Druga sprawa to zapewne tworzenie drużyny gdzie jej spójność czy konflikty wewnętrze popiera mechanika - gracze posiadają wspólne pule punktów szczęścia i ich brak zgody potrafi podnosić poziom zagrożenia. Zatem gra wspiera kooperację graczy na wielu poziomach. Sama mechanika też jest ciekawa i przypomina grę figurkową, bo rzucamy pulami kości k6 starając się nie tylko wyturlać sukcesy ale też ich odpowiednią ilość.
Sam podręcznik zawiera wszystko co niezbędne go gry w tym sporą ilość Talentów i Zdolności ku uciesze graczy.
Książka jest wydana bardzo starannie. Twarda oprawa, świetne grafiki i spora ilość stron zawierający naprawdę dużo informacji. Osobiście najbardziej podoba mi się, że są tutaj elementy łączące dwa światy grę fabularną i bitewną od opisów świata po elementy mechaniki czy starć.
Jeśli kojarzycie grę Age of Sigmar czyli nową odsłonę starego Warhammer Fantasy Battle i zastanawialiście się jakby wyglądał jako gra fabularna to jest odpowiedź. Soulbound pozwala nam wcielić się w postacie zamieszkujące te nieprzebyte krainy i stawić czoła niebezpieczeństwom oraz przygodzie w Mortal Realms.
Co go wyróżnia? Przede wszystkim setting czyli osadzenie całości w nowej odsłonie gry figurkowej. Daje to graczom jak i MG do dyspozycji sporo ciekawych i nietuzinkowych ras. Druga sprawa to zapewne tworzenie drużyny gdzie jej spójność czy konflikty wewnętrze popiera mechanika - gracze posiadają wspólne pule punktów szczęścia i ich brak zgody potrafi podnosić poziom zagrożenia. Zatem gra wspiera kooperację graczy na wielu poziomach. Sama mechanika też jest ciekawa i przypomina grę figurkową, bo rzucamy pulami kości k6 starając się nie tylko wyturlać sukcesy ale też ich odpowiednią ilość.
Sam podręcznik zawiera wszystko co niezbędne go gry w tym sporą ilość Talentów i Zdolności ku uciesze graczy.
Książka jest wydana bardzo starannie. Twarda oprawa, świetne grafiki i spora ilość stron zawierający naprawdę dużo informacji. Osobiście najbardziej podoba mi się, że są tutaj elementy łączące dwa światy grę fabularną i bitewną od opisów świata po elementy mechaniki czy starć.