GRY ZRĘCZNOŚCIOWE
logo przedmiotu Klask

Klask

Wyjątkowa magnetyczna gra zręcznościowa.

cena:

188.90 PLN
wysyłamy w: 3-5 dni
dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: 2
wiek: od 8 lat
czas gry: ok. 10 min.

wydawca: G3 (2016)
nr katalogowy:KLASK

wersja językowa: polska

Opis


Kiedy tylko ktoś w towarzystwie powie: Zagramy w Klask? Jedno jest pewne – okrzykom radości, całej masie świetnej zabawy i... jękom z przegranej nie będzie kooca!

W grze Klask gracze sterują swoimi popychaczami za pomocą trzymaczy i uderzają w kulkę przesuwając ją po całej planszy. Nie ma podziału na tury gracza. Celem w grze jest umieszczenie kulki w bramce przeciwnika. Należy być jednak ostrożnym, aby nie stracić kontroli nad popychaczem lub, aby nie wpadł on do bramki gracza, ponieważ to przyniesie punkty przeciwnikowi. Można używać kulki do poruszania przeszkadzaczy, jednak należy uważać – kiedy dwa przeszkadzacze przyczepią się do popychacza gracza, przeciwnik otrzyma 1 punkt. Osoba, która jako pierwsza zdobędzie 6 punktów, wygrywa!

Klask to:

Rywalizacja – tu nie ma znaczenia kto z kim gra: dzieci z rodzicami, dziewczyna z chłopakiem, paczka kumpli, koleżanki z pracy... Każda partia będzie równie zacięta.

Taktyka – strategiczne myślenie, właściwa taktyka i uważne obserwowanie każdego ruchu przeciwnika to podstawa w tej grze.

Zabawa – mimo całej masy rywalizacji i sporej ilości taktyki, Klask to przede wszystkim świetna zabawa, w której mottem przewodnim jest: Radośd grania!

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2017-02-11 Gra zręcznościowa jakich mało autor: palaldinus

Grę w piłkarzyki chyba każdy pamięta z lat swojej młodości. Niewiele innych gier mogło odtworzyć emocje, które towarzyszyły rozgrywkom w tę grę. Do czasu!

Klask to niesamowita skandynawska produkcja, która potrafił z bardzo niewielu elementów wykrzesać mnóstwo frajdy. Dwie osoby stając na przeciw siebie muszą nie dość, że wbić wykazać się precyzją uderzeń, to jeszcze przebiegłością, by wywieźć w pole współgracza.

Na pierwszy rzut oka niepozorna zawartość pudełka nie wzbudza entuzjazmu, ale już kilka chwil po rozpoczęciu partii, wiemy za co zapłaciliśmy. Kilak magnesów od dawna nie wywołało u mnie tylu pozytywnych skojarzeń. Polecam każdemu, kto szuka czegoś więcej niż patrzenia na znaczniki na planszy i ciszy przy optymalizacji.