gry planszowe strategiczne > The Networks
GRY STRATEGICZNE
logo przedmiotu The Networks

The Networks

Zostań dyrektorem stacji telewizyjnej i walcz o oglądalność

cena:

239.90 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 1 do 5
wiek: od 13 lat
czas gry: od 60 do 90 min.

wydawca: Formal Ferret Games (2016)
projektant: Gil Hova

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis w serwisie BGG

Opis


In The Networks, you and your opponents are new television networks, and you need new programming. For this, you’ll need Shows, Stars, and Ads.

Shows need Stars and Ads. Stars give you bonus viewers (points), and Ads give you extra money. You’ll need everything you can get; you'll have a small amount of resources and time, and you must grab the latest hot show before your opponents.

And some Stars will give their best effort only if you put them on in the proper conditions. For example, some Stars only want to be put on dramas. Other Stars want to be the only Star on the show. And your Ads will give you the most money only if you put them on in the correct time slot.

Finally, Shows age and viewers lose interest, so you have to keep your line-up fresh by canceling shows and sending them into reruns. Fortunately, you can get viewers from your reruns, and you'll get bonuses if you get a lot of shows of the same genre throughout the game.

If you need a special push, Network Cards can give you special powers — but will a Network Card be better than another action? You'll have to make that call.

The player with the most viewers after five seasons wins!

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2017-02-03 bardzo miłe spędzenie czasu autor: minja

The Networks jest grą, która nie wystarsza poziomem wejścia, zasady są klarowne i proste do wytłumaczenia, oprawa wizualna bardzo zadawalająca, utrzymana w klimacie kreskówkowym i na dokładkę bardzo zabawna, więc można się uśmiechnąć w czasie gry. Generalnie dążymy do tego, aby nasza stacja TV posiadała jak najbardziej optymalną ramówkę. W tym celu zatrudnia sie gwiazdy ekranu, korzysta ze sponsoring reklamodawców, a wszystko po to, by w odpowiednie sloty czasowe zainstalować najlepsze program i serie telewizyjne. Do tego dochodzą karty 'Network', które potrafią troche namieszać lub pomóc. Z dość fajnym tematem wiąże się niezbyt skomplikowany proces wyboru czynników wpływających na efekt końcowy, ale my mieliśmy bardzo dużo frajdy z rozgrywki. Nie ma tam więcej interakcji niż ewentualne podbieranie kart, ale jest sporo zabawy z opisywaniem programu naszych stacji. Jest to raczej lekka gra, choc nie pozbawiona decyzji. Myślę, że trafi do osób z poczuciem humoru, którzy kojarzą różne serie telewizyjne, polecam też jako grę familijną (wiek podany to 13+, ale myślę, że nieco młodsze nastolatki też sobie poradzą). Podchodząc do niej w ten sposób uważam, że jest to bardzo dobra pozycja. Polecam.