gry planszowe przygodowe > Arkham Horror Innsmouth Horror expansion
GRY PRZYGODOWE
logo przedmiotu Arkham Horror Innsmouth Horror expansion

Arkham Horror Innsmouth Horror expansion

Dodatek przenosi akcję do rybackiej osady Innsmouth

cena:

204.90 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 1 do 6
wiek: od 13 lat
czas gry: ok. 120 min.

wydawca: Fantasy Flight Games
nr katalogowy: VA57

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis


"Podczas zimy przełomu 1927-28 władze prowadziły dziwne i tajemnicze śledztwo na temat kilku okoliczności w pradawnym Massachusetts,
porcie Insmouth. Sprawa ukazała sie po raz pierwszy w świetle dziennym w Lutym, kiedy nastąpiła duża ilość obław i aresztowań, popaczonych z
zamierzonymi podpaleniami i wyburzeniami - wraz z odpowiednimi zabezpieczeniami - niezmierzonej liczby walących się, zgniłych, i podobno
opuszczonych domów wzdłuż zapomnianego wybrzeża. Niedociekliwe dusze uznały to zdarzenie jako zwykłe starcia w spazmatycznych wojnach
o alkohol.
Bardziej dociekliwi jednakże zastanawiali się nad wielką liczbą aresztowań, nadzwyczajnej liczbie ludzi używanych do nich, oraz tajności
otaczającej wywóz więźniów. Nie zanotowano żadnych śladów, bądź nawet zarzutów; dodatkowo żaden z zatrzymanych nie był widziany później  w zwykłych więzieniach. Wygłaszane były niewyraźne oświadczenia o zarazie i obozach koncentracyjnych, później o rozmieszczaniu więźniów w więzieniach wojskowych, jednakże nic pozytywnego z tego nie wynikło. Insmouth zostało opuszczone i wyludnione, teraz jest to tylko początek pokazujący oznaki zbudzonej, ospałej egzystencji."
Cienie Ponad Innsmouth - H.P. Lovecraft.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2010-11-23 świetna autor: Marcin Milczarek

Innsmouth Horror jest kolejnym dużym dodatkiem do Arkham Horror zawierającym oprócz nowych kart także plansze.
Dodatek ten opowiada o małym rybackim miasteczku tytułowym Innsmouth, gdzie można się natknać na członków kultu Dagona związanych z przerażającymi Istotami z Głębin, a bliskość legendarnej Diabelskiej Rafy i rafinerii starego rodu Marschów nie pozwala mieszkańcom zapomnieć o terrorze czyhającym w morzu.

Ogólne odczucia do tego dodatku są bardzo dobre wykonanie kart, planszy i innych dodatków stoi na fantastycznym poziomie, a grafiki są świetnie powiązane z klimatem mitów H.P. Lovecrafta.
Wszystkich miłośników Arkham Horror może ucieszyć spora ilość nowości, nowe karty badaczy, nowi Przedwieczni i dwóch nowych Heroldów oraz oczywiście nowa plansza oraz troszkę nowych zasad. Jedna z nowych ciekawostek są osobiste historie badaczy czyli nowe poboczne questy pozwalające wczuć się bardziej w prowadzone postacie.
Podsumowując dodatek ten jest jednym z lepszych dodatków do Arkham Horror i mogę go polecić wszystkim graczom, urozmaica on grę w bardzo wysokim stopniu pozwalając podnieść poziom trudności o następny szczebel, jedynym minusem może być to ze przy grze z większą ilością dodatków gra staje się bardzo trudna i skomplikowana co może popsuć zabawę.
dodano: 2010-05-19 Obłęd z głębin autor: Epidares

Przejdźmy do konkretów. Insmouth to ostatni z dużych dodatków do Arkham Horror (a przynajmniej tak obiecuje producent), ale za to jaki. Jest to zdecydowanie najcięższy i najbardziej utrudniający dodatek.
Samo miasteczko Insmouth to niebezpieczne miejsce, gdy wzrośnie poziom terroru bardfzo łatwo można trafić do aresztu. Czasem musimy sprawdzić czy przypadkiem nie jesteśmy spokrewnieni ze stworami z głębin co jest nowym sposobem na "pożarcie" naszych dzielnych poszukiwaczy.
W przeciwieństwie do pozostałych dużych dodatków plansza Insmouth niezwykle rzadko pozostaje pusta. Jest to spowodowane trackiem "Deep Ones" czyli stworów z głębin. Jeżeli ktoś nie wybierze się na dodatkową planszę szybko przebudzą oni przedwiecznego.
A przedwiecznym parę słów się należy. W tym dodatku są zdecydowanie bardzo mocni. Jeden z nich po pokonaniu zmienia swoją niewrażliwość i... odżywa w pełni sił, tak trzeba go pokonać 2 razy.
Przedwiecznym towarzyszą dwaj heraldzi- ojciec Dagon i Mama Hydra w stylu Deep Ones. Przy wykorzystaniu obu rozgrywki nie trwają zbyt długo i kończą się przegraną, ale co za emocje :)
Oczywiście czasem uda się wygrać grę i tu pomocni okazują się nowi poszukiwacze. Niektórzy posiadają naprawdę silne zdolności- jednego z nich można uznać za rezerwuar poszlak dla pozostałych graczy, a to dużo zmienia.
Oczywiście dochodzą także nowe czary i przedmioty.

Podsumowując, dodatek bardzo solidny. Serdecznie go polecam szczególnie tym, dla których Arkham bez dodatków zdawał się zbyt łatwy.