gry planszowe karciane > Obóz Ninja
GRY KARCIANE
logo przedmiotu Obóz Ninja

Obóz Ninja

Rodzinna gra karciana

cena:

59.90 PLN
wysyłamy w: 24 godziny
dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 4
wiek: od 8 lat
czas gry: ok. 30 min.

wydawca: Wydawnictwo Portal

wersja językowa: polska

Opis


Obóz Ninja to rodzinna gra karciana w sam raz dla graczy planszówkowych, którzy szukają szybkiego lecz wymagającego tytułu! Gra opiera się na znanym z przeboju _Hej! To moja ryba!_ mechanizmie, gdzie gracze poruszają swoimi pionami i zbierają karty z pól, na których rozpoczęli swój ruch. Zaplanuj swój ruch na kilka kolejek do przodu, przygotuj się do zebrania kolejnych kart i zaskocz przeciwnika specjalnymi zdolnościami!

W Obozie Ninja zwierzęta praktykujące sztuki walki rywalizują ze sobą o to, które z nich zostanie osobistym asystentem Mistrza Saru. Używając posiadanych kart, gracze poruszają się po planszy i uzyskują nowe umiejętności. Utrudniają tym samym poruszanie się pozostałym graczom – tak, że Ci mają mniej możliwych ruchów. Jest to idealna rozrywka dla rodzin przyszłych ninja!

Każdy gracz posiada również unikatową zdolność swojego klanu (której może użyć tylko raz na grę) – ta pozwala przeciągnąć szalę zwycięstwa na swoją stronę. Rozgrywka razem z przygotowaniem do gry zajmuje 30 minut.

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2017-02-08 Hai Sensei! autor: flowermaiden

Obóz Ninja to prosta, ale satysfakcjonująca gra logiczna w szatach wygibasów wschodnich sztuk walki. Może i klimatu w tym nie ma, ale grafiki na kartach, jakość wydania i żywa kolorystyka są dużym plusem tej gry.

Na planszy, nazwanej placem treningowym, zbudowanej z kart zdolności poruszamy się 3 pionkami naszych ninja. Chcemy zdobyć jak najwięcej punktów z tych kart zdolności. Nasze ruchy zależą od tego jaką kartę zdolności zagramy za ręki (tak, to te same karty z której zbudowana jest plansza). Gdy wykonamy ruch zbieramy z placu treningowego kartę, z której ruch zaczynaliśmy. Czyli na ręce mamy teraz następną kartę do wykorzystania oraz zarazem daje ona punkty zwycięstwa. Plac bojowy z czasem się kurczy i w końcu nie da się już nigdzie ruszyć. Liczymy punkty.

Jak widać powyżej gra ma proste zasady, ale dają ona całkiem spore pole do kombinowania. W każdej grze mamy zupełnie inną planszę i możemy używać innej karty klanów. Daje to sporą regrywalność jak na to małe pudełko. Są emocje, jest rywalizacja, wyścig po najlepsze karty zdolności, trochę planowania. Po szybkiej partyjce jest ochota na dogrywkę. I jeszcze jedną.

Klimat dalekiego wschodu i powiedzmy sobie szczerze Kung Fu Pandy (TM) jest bardzo miły w odbiorze. Stylistyka sugeruje grę dla dzieci, ale sądzę, że gra bardzo dobrze sprawdza się wśród dorosłych początkujących i bardziej zaawansowanych graczy.
Jedynym mankamentem jest dla mnie trochę czasochłonne układanie placu treningowego, który zresztą zajmuje całkiem sporo miejsca na stole. To oznacza, że gra jak na swoją lekkość nie jest jednak kompaktowa i nie nada się np. w podróży. Nie pomaga w tym również przerośnięte pudełko, gdzie powietrze hula w najlepsze.

Obóz ninja jest szybki i miodny. Zauroczył mnie i wchodzi z kopa w moją kolekcję w kategorii karciany przerywnik czy lżejszy wieczór z grami.