GRY DLA DZIECI
logo przedmiotu Panic Lab

Panic Lab

Łapać zmutowane ameby!

cena:

35.90 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 10
wiek: od 8 lat
czas gry: od 10 do 30 min.

wydawca: Gigamic

wersja językowa: polska

Opis


Pierwszy gracz rzuca czterema kośćmi. Od tego momentu wszyscy gracze grają jednocześnie:- trzy kości określają kolor, kształt i wzór ameby, którą należy odnaleźć - kość "laboratorium" wskazuje miejsce, z którego ameba uciekła oraz kierunek jej ucieczki Aby znaleźć amebę wskazaną przez "kości koloru, kształtu i wzoru", gracze muszą zacząć poszukiwania od laboratorium wskazanego przez "kość laboratorium" i poruszać się w kierunku wskazanym przez strzałkę. Wygrywa osoba, która jako pierwsza dotknie odpowiedniego obrazka z amebą (wszyscy gracze sprawdzają czy znaleziona została właściwa ameba). W nagrodę otrzymuje żeton zwycięstwa. Pierwsza osoba, która zdobędzie pięć żetonów zwycięstwa - wygrywa grę.Błąd! Zdarza się, że gracze się pomylą i wskazują niewłaściwe ameby. W takim przypadku sprawdza się poprawność i osoba, która źle wskazała amebę oddaje swój żeton zwycięstwa (jeśli nie posiada takiego, nie ponosi żadnej innej kary).Otwory wentylacyjne Ameby mogą się ukrywać prześlizgując się przez otwory wentylacyjne. Jeśli idąc drogą obraną przez amebę gracze natrafią na pole z otworem wentylacyjnym, wówczas przeskakują wszystkie pola pomiędzy tym otworem i następnym.Laboratoria mutacyjne Przechodząc przez laboratoria mutacyjne ameby zmieniają się: - ameba, która przechodzi przez laboratoria mutacyjne koloru zmienia kolor - ameba, która przechodzi przez laboratoria mutacyjne kształtu zmienia kształt - ameba, która przechodzi przez laboratoria mutacyjne wzoru zmienia wzór Ameby są bardzo delikatne i nie przeżyją więcej niż czterech mutacji! Jeśli ameba przechodzi przez czwarte laboratorium mutacyjne w tej samej kolejce, natychmiast znika. W takim przypadku aby wygrać należy dotknąć czwartego i zarazem ostatniego laboratorium mutacyjnego, przez które ameba przechodziła! PUDEŁKO ZAWIERA: 25 kwadratowych obrazków 4 kości 30 żetonów zwycięstwa instrukcja

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2014-07-24 Zależy dla kogo autor: Tomasz Paluch

Wpierw powiem o swoich odczuciach, gra jest przyjemna aczkolwiek nie zachwyca, nie poczułem chęci grania w nią, jest trochę dla mnie przekombinowana, czas spędzony na szukaniu kombinowaniu był zbyt irytujący dla mnie. Dla dzieciaków gra była - jak to ujęły - "super ekstra". Spoglądając na ich rozgrywki zauważyłem że ten system kombinowania i szukania prawidłowej ameby przypadł im do gustu, grały przez 2h non stop. Dla mnie 3/5 dla nich 5/5 łącznie 4/5 ;)
dodano: 2014-06-16 Wymagająca autor: chaga1

To według mnie jedna z najbardziej wymagających gier biorąc pod uwagę zdolności do koncentracji uwagi i analizy wzrokowej. Szybka, dynamiczna i bardzo męcząca...ale wygrana daje niesamowitą satysfakcję.
Na szczęście w grę można grać na kilku poziomach trudności.
Gra jest moim zdaniem wyśmienita, wesoła i imprezowa.
Podstawowy minus jest taki, że nie da się w nią grać długo.
Po rozgrywce mało kto ma siłę na następną :)
Dodatkowy plus gry to śliczne, praktyczne, metalowe pudełeczko
dodano: 2013-07-01 Świetna autor: monga

w kategorii refleks, spostrzegawczość, błyskawiczna i bezbłędna analiza zmieniającej się sytuacji. W ramach tej właśnie kategorii wystawiam ocenę 5. Świetny pomysł, solidne wykonanie (metalowe pudełko w tego typu grach bardzo sobie cenię), bardzo dobre ćwiczenie dla szarych komórek. Polecam wszystkim lubiącym gry typu Set czy Geistesblitz. Proste zasady, które można wytłumaczyć w parę chwil a potem pojedynek, kto szybciej poprawnie przetworzy wszystkie informacje. Czerwona gruba w paski z żółtego czarnymi strzałkami, czerwona chuda w paski, tu wchodzi tam wychodzi, czerwona chuda w paski, niebieska chuda w paski, tu wchodzi tam wychodzi, niebieska gruba w paski, JEST ! Mniej więcej tak wygląda szybka analiza w głowie każdego gracza, tylko kto zrobi ją pierwszy ? A o pomyłkę bardzo łatwo :-)

Jeżeli lubicie ten typ gier to polecam gorąco !
dodano: 2012-10-25 Zakręcona gra na szybki orient autor: tuzuza

Nie będę pisać, o co chodzi w grze, bo opis na planszomanii jest bardzo szczegółowy. Dodam tylko, że jak na Gigamica przystało, jakość wykonania jest znakomita, od eleganckiego metalowego pudełka wyściełanego materiałem (gdzie można np. rzucać kośćmi), po sympatyczne, kolorowe karty z amebami.
Co do samej gry, to nie wystarczy w niej spostrzegawczość (jak w prawie jungi czy dobble), tu trzeba patrzeć i błyskawicznie analizować: „A więc z kostek wyszła fioletowa ameba w paski z jednym okiem, uciekła w prawo z czerwonego laboratorium, weszła w ten otwór wentylacyjny, a wyszła tym, przeszła przez laboratorium mutacyjne koloru, a więc szukamy pomarańczowej ameba w paski z jednym okiem, a po laboratorium kształtu stała się pomarańczową amebą w paski z dwojgiem oczu, a więc to ta!” I to wszystko w myśli i w błyskawicznym tempie. To naprawdę trudna. I dlatego to bardzo zakręcona gra. Naprawdę, mózg się poci 
Jej dodatkowym atutem są różne warianty rozgrywki. Instrukcja o tym nie mówi, ale w łatwo można reguły dostosować do młodszych dzieci, wystarczy zrezygnować z kart otworów wentylacyjnych lub/i kart laboratoriów. Wtedy 5 latek, a nawet bystry 4 latek może też się bawić (sprawdzone!) No oczywiście dorosły się wtedy nie ubawi, bo dla niego będzie za łatwo, ale dla dziecka będzie to wyzwanie i może się tak uczyć, aż będzie można zagrać w pełnej wersji.
Jedyny, mały minus, to zależy na kogo się trafi. Jak się trafi na lepszego od siebie w tych myślowych procesach „analizy i syntezy wzrokowej”, to trudno go przebić. I, tak jak mnie się zdarzyło, zaczyna się wciąż przegrywać…